پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228659
برگزاري ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته نيروي انتظامي
تاریخ انتشار : 1396/07/12 17:35:56
نمایش : 1851
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در چهارمحال و بختياري ۲۰۰ عنوان برنامه همزمان با سراسر کشور برگزار مي‌شود گفت: شعار اين هفته "پليس براي امنيت و امنيت براي همه" است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته ناجا از ۱۴ مهرماه آغاز و تا ۲۰ مهر ادامه دارد.

وي با بيان اينکه شعار اين هفته "پليس براي امنيت و امنيت براي همه" است اضافه کرد: هدف از هفته ناجا اين است که عملکرد نيروي انتظامي و ديدار چهره به چهره و حضور در بين مردم اقشار مختلف مردم است و سرخط برنامه‌ها ارائه خدمات مضاعف به مردم مي‌باشد.

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در چهارمحال و بختياري ۲۰۰ عنوان برنامه همزمان با سراسر کشور برگزار مي‌شود ادامه داد: حضور در ميعادگاه‌هاي نمازجمعه و سخنراني فرماندهان انتظامي قبل از خطبه‌هاي نماز جمعه، حضور در رسانه ملي، حضور در بين اقشار مختلف مردم، ارائه خدمات پزشکي، اهداي خون، برگزاري صبحگاه مشترک با حضور نيروهاي مسلح، حضور مسئولين در مراکز نظارت همگاني (۱۹۷)، نواختن زنگ امنيت در مدارس، همايش تجليل از طلايه‌‎داران فرهنگ ترافيک، تجليل از حافظان قرآن کريم، نشست تعاملي با مسئولان قضايي استان جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم، اجراي ورزش صبحگاهي، نشست با افراد با نفوذ و ريش‌سفيدان عشايري جهت همياري پليس، نشست با همياران پليس، اجراي برنامه‌هاي اقتدار در محل‌هاي خاص در استان، حضور دسته جمعي در گلزار شهدا و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام خميني (ره) و شهدا و... ازجمله برنامه‌هاي اين هفته هستند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html